Wednesday, March 31, 2010

KENAPALAH BODOH SANGAT?

Pernyataan ini saya petik dari Harakah. Tengoklah, layakkah seorang "pemimpin" boleh keluarkan pernyataan yang sebodoh itu. Tak akan lah seorang YB DUN hendakkan duit tu!!! Tak tau la, mentaliti macam budak-budak...


SEBERANG JAYA, 31 Mac: Ketua Pembangkang Dun Pulau Pinang, Datuk Azhar Ibrahim boleh mengisi borang untuk mendapatkan sagu hati RM100 pemberian Kerajaan Pakatan Rakyat negeri daripada mempertikaikan usaha membantu golongan warga emas.

Ketua Angkatan Muda Keadilan negeri, Amir Ghazali dalam nada sinis berkata, Azhar yang juga setiausaha Umno negeri sememangnya berkelayakan untuk mendapatkan bantuan tersebut.

"Walaupun hanya RM100 setahun iaitu 27 sen sehari, Kerajaan Pakatan Rakyat Pulau Pinang menunjukkan keprihatinan yang tinggi, tidak sebagaimana Umno langsung tidak menghargai jasa warga emas," ujar beliau.



Lagi pun, kalau setakat RM100 setahun, tak payah bagilah. Sebaik-baiknya wang RM20 juta, guna bina surau ke masjid untuk orang Islam Pulau Pinang. Dapat juga pahala pada LGE.

No comments:

Nuffnang