Wednesday, April 7, 2010

FITNAH TERBARU!

Satu usaha fitnah untuk memburukkan pentadbiran YAB Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak dan kabinetnya. Lihatlah betapa TANDUSNYA dan CETEKNYA pemikiran pencacai tua PAS ini. MASUK AKAI ka?? LOGIK ka??? Dah tak ada modai, carilah modai koroi…. Apa punya orang tak tau? Orang percaya ka??? Tapi, jangan tak tau… ada yang percaya. Inilah susahnya…

Baca la berita yang saya bawak ni…

Zionisasi dalam jentera kerajaan termasuk kewujudan perisik Israel dalam pasukan Polis Diraja Malaysia (PDRM) mencabar dan mencalar maruah Raja-Raja Melayu, kata Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar ( tak teringin la nak letak gambar!!!)
"Pasukan polis dikurniakan gelaran diraja sejak tahun 1958 lagi, oleh sebab itu tindakan membawa perisik Israel ke dalam pasukan tersebut dengan sendirinya mencabar dan mencalar maruah Raja-Raja Melayu. (Siapa yang buat kerja ni, memang bodoh la... jerat tengkuk sendiri. Siapa ??? Ini dah tentu rekaan semata-mata.. Tiada yang benar, melainkan semua tak benar!!!
"Ancaman tersebut semakin menakutkan apabila perisik-perisik Israel berkenaan terlibat dalam sistem komunikasi polis," kata beliau.
Ahli Parlimen Pokok Sena itu memohon agar diadakan segera Mesyuarat Majlis Raja-Raja Melayu bagi membincangkan ancaman keselamatan ke atas negara ini. Buat buang masa saja... Tak payah lah dulu. Pastikan pencacai tu tunjukkan bukti yang sahih dulu.. Kalau dok main tembak, sapa pun boleh.. Budak beringus pun boleh buat..Ini modai baru Pak Sheikh! Jangan tak tau..
"Kita memohon jasa baik Raja-Raja Melayu untuk bertindak segera kerana tidak mungkin Perdana Menteri akan mengambil inisiatif membincangkan ancaman keselamatan tersebut kerana perisik-perisik Israel tersebut dibawa masuk oleh pihak yang dilantik oleh kerajaannya sendiri untuk menaiktaraf sistem komunikasi analog PDRM kepada sistem digital," katanya. Rentikan lah... membazir aje. Mengabis kan boras..!!!
Mahfuz melihat apa yang berlaku itu sebagai ancaman kepada negara ini kerana institusi keselamatan negara seperti polis telah ditentukan hala tuju mereka dan ia terdedah kepada penguasaan Israel yang disifatkannya sebagai entiti haram pengganas. Tuduhan ini terlalu berat! Sila tubuhkan Jawatankuasa Penyiasat tentang tuduhan ini!!!... Tapi, depa pandai kilaih.... Isu Tok Sheikh tak habis lagi, depa bawak pulak isu baru. Depa nak suruh rakyat lupa!!! Cerdik, pencacai dan Tok Sheikh ni..
"Ini sangat merbahaya kepada masa depan negara. Sepatutnya kerajaan perlu menjelaskan hal tersebut bukannya mengambil tindakan mengheret (Datuk Seri) Anwar yang mendedahkan perkara itu ke Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen bila beliau mendedahkan penglibatan tersebut, mengheret Anwar bukannya satu penjelasan. Betul dak apa yang dikata.. Memang mereka cerdik nak kalih cerita.... Berhati-hatilah dengan orangp-orang macam ni!!!
Komen:
Memang jelaslah pada kita bahawa memang mereka dalam PR (lebih-lebih lagi PAS) tidak ada kerja lain.. MENIPU! MENFITNAH! BERBOHONG! PEMALSU...

No comments:

Nuffnang