Monday, January 9, 2012

MENCARI RAKAN SELURUH DUNIA

DAFTAR QUEPASA.com

Semalam saya join Quepasa.com. Best juga kerana boleh berkawan dengan awek Mat Saleh. Nak cuba boleh… Apabila menceburkan diri dalam dunia internet marketing dan juga affiliate marketing, maka aspek yang paling penting kita fikirkan ialah untuk meluaskan atau mempromosi laman web kita seluas-luas yang boleh. Oleh itu, kita perlu mencari prospek atau kenalan seberapa banyak yang boleh di seluruh dunia. Itu sebabnya kita menyertai TAGGED, FACEBOOK, TWITTER, LINKEDIN , Quepasa.com KLIK HERE:LINKEDIN
KLIK HERE:FACEBOOK
KLIK HERE:TWITTER KLIK HERE:TAGGED

Dalam menjalankan perniagaan melalui internet marketing dan juga affiliate marketing, banyak juga perkara-perkara yang perlu dititikberatkan sekiranya anda inginkan kejayaan. Ramai juga yang mencuba beberapa bulan, bertahun-tahun, tetapi masih belum berjaya. Kenapa? Kadang-kadang mungkin kita katakan kegagalan yang berlaku adalah kerana kesilapan strategi. Sebagai langkah untuk memperbaiki strategi internet marketing dan juga affiliate marketing , maka amatlah perlu kita membuat kajian atau penyelidikan sama ada membaca buku dan juga melayari blog-blog ”internet marketer” atau IM yang telah berjaya sama ada di dalam negara atau luar negara.


Jangan segan untuk membaca pelbagai sumber, daripada laman web@blog di internet; Antaranya, boleh baca Tips to Becoming a Successful Internet Marketer, Affiliate Marketing Lessons dan pelbagai lagi. Bagi kumpulan IM tempatan yang berjaya, anda boleh baca blog atau saksikan video berikut:





Baru-baru ini saya terbaca di satu blog, yang berbunyi…..

Untuk berjaya dalam bidang yang diceburi,minat tidak mencukupi. Saya ulangi minat tidak mencukupi. Usaha juga perlu dilakukan BERLIPAT GANDA. Salah satu pelajaran yang saya alami dalam dunia perniagaan internet adalah untuk berjaya, usaha perlu ada. Kejayaan tidak pasti, tetapi usaha perlu ada. Juga, boleh diadakan satu rangka strategi dan rancangan ( step by step ) untuk menjalankan perniagaan anda.


Mengikut kata Adam Khoo, yang penting adalah Massive Action dan gunakan petua(USF) - Ultimate Success Formula beliau:


Ultimate Success Formula

1.Know What You Want
2.Take Massive Action
3.Learn From Feedback and
4.Make Adjustments Until You Reach Your Goal

Di bawah, ada 4 video di mana Adam menceritakan USF:









Klik untuk baca secara PERCUMA

No comments:

Nuffnang